• 6006 2RS ŁOŻYSKO KULKOWE 30x55x13 mm 6006 2RSR 6006 RS TCT

Symbol: 17496455091
Stan Nowy
Wysokość 13
15.47
15.47
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 35
Odbiór osobisty 0
Kurier 35
Dostępność Mało
Zostaw telefon
image

6006 2RS ŁOŻYSKO KULKOWE 30x55x13 mm

ŁOŻYSKO KULKOWE 6006 2RS

ŁOŻYSKO KULKOWE JEDNORZĘDOWE USZCZELNIONE OBUSTRONNIE GUMKAMI TYP 6006 2RS

Ø30mm – średnica wewnętrzna łożyska

image

Wymiary łożyska 6006 2RS (mm)

d                 D                B

30               55              13

Waga 1 sztuki łożyska :0,120 kg

image
image

Łożyska kulkowe

Łożyska kulkowe przejmują siły promieniowe i osiowe, mogą być także stosowane przy dużych prędkościach obrotowych. Ponadto wykazują nieznaczne tarcie, mogą być wykonane z bardzo dużą dokładnością, oraz mogą być stosowane jako rozwiązania cichobieżne.

Z uwagi na szerokie zastosowanie (między innymi w małych i średnich silnikach elektrycznych) i korzystna cenę łożysko kulkowe jest najczęściej stosowanym łożyskiem tocznym.

Występują w wersji otwartej lub uszczelnionej blaszkami ochronnymi typu ZZ (uszczelnienie bezstykowe) lub uszczelkami gumowymi typu 2RS (uszczelnienie stykowe). Uszczelnienie może być jednostronne lub obustronne.

Łożyska uszczelnione z obu stron są wypełnione zwykle smarem na bazie litu, którzy wykazuje dobre właściwości antykorozyjne i może być stosowany w przedziale temperatur od –30°C do +110°C. Łożyska są smarowane na cały okres ich trwałości i nie wymagają dozoru.

Ilość smaru jest dostosowywana każdorazowo do wielkości łożyska i wypełnia w większości przypadków od 25 do 35% wolnej przestrzeni łożyska.

Łożyska z blaszkami ochronnymi są przeznaczone przede wszystkim do łożyskowań z obracającym się pierścieniem wewnętrznym. Przy obracaniu się pierścienia zewnętrznego istnieje niebezpieczeństwo wycieku smaru z łożyska przy większych pierścieniach obrotowych.

Łożyska z uszczelkami gumowymi o małym tarciu spełniają wymagania dobrego uszczelnienia przy minimum tarcia. Wargi uszczelnienia tworzą bardzo wąską szczelina między powierzchnią walcową obrzeża pierścienia wewnętrznego tak, że uszczelnienie jest praktycznie bezstykowe.

Ze względu na te właściwości uszczelki te przy lepszej skuteczności uszczelnienia, mogą pracować przy tych samych prędkościach obrotowych jak łożyska z blaszkami ochronnymi.

image
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia